Klein probleempje.. - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Kirsten van Beek - WaarBenJij.nu Klein probleempje.. - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Kirsten van Beek - WaarBenJij.nu

Klein probleempje..

Door: kirstenvanbeek

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

17 Februari 2011 | Nederland, Oosterwolde

Hoi hoi,

Habari sa safari? Slecht...

Normaal gesproken zou ik nu in het vliegtuig moeten zitten richting Cairo en vervolgens Dar Es Salaam. Helaas is onze vlucht geannuleerd...

Na een belletje hebben we, gelukkig alle 5, het ticket om kunnen boeken naar zaterdag. Hopelijk gaan we dan WEL de lucht in!

De backpack is in gepakt! +/- 17 kilo. Best netjes toch!

Ik ben er klaar voor!!!

Liefs, Kirsten

Ps. Het positieve van de geannuleerde vlucht is dat ik vanavond nog 1x wie is de mol kan kijken!!!!!

  • 18 Februari 2011 - 21:45

    Rika:

    Hallo Kirsten,

    Ik wil je ongelovig veel suc6 wensen in Tanzania. Het gaat je vast wel lukken.

    Voor morgen wens ik jou en je studiegenoten een fijne vlucht, die hopelijk nu wel doorgaat.

    Groetjes Rika

  • 19 Februari 2011 - 11:01

    Sander:

    Had het wat te maken met die explosie in dar es salaam?:)

    veel plezier daar!
    en tot 30 april :)

  • 20 Februari 2011 - 11:09

    Barbara:

    Héé!!

    Inmiddels toch hoop ik safe aangekomen! Net nog even gegoogled op Tanzania. Vind het nog lastig jou tussen de olifante in te beelden.. of wie weet erop;).. maar daar zullen de foto's straks vast wel verandering in brengen.. Ik hoop nog even jou local tel. nr. te ontvangen & dan wacht ik met smart op je eerste story!!

    Liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 12 Jan. 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 47932

Voorgaande reizen:

09 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Peru

03 Maart 2014 - 19 Mei 2014

Azië

17 Februari 2011 - 11 Juli 2011

Stage Turiani Hospital

Landen bezocht: